6 maanden? Dat is al halverwege - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu 6 maanden? Dat is al halverwege - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

6 maanden? Dat is al halverwege

Door: Ginno Rehling

Blijf op de hoogte en volg Ginno

09 November 2016 | Aruba, Oranjestad

Sorry! Sorry Sorry!
Geen bericht is goed bericht toch?
Bijna 3 maanden niks van mij laten horen. Jullie zullen je wel zorgen maken!!

De titel zegt het al: ik zit alweer op 6 maanden! Over precies 6 maanden,9 mei,vlieg ik alweer terug naar Nederland volgens planning!

In deze 3 maanden dat ik niks van mij heb laten horen ging de tijd natuurlijk wel gewoon door! (gek he, zou je niet zeggen).. Maar inmiddels is mijn hele gezin al gezellig bij mij op vakantie geweest. en ik kan je zeggen: Het was heerlijk! Buiten het feit dat het mega raar is om mensen te ontvangen op 'jouw' nieuwe woonplekje voelde het al snel vertrouwd. Maar hoe raar is het dat ik mensen de buurt laat zien en de wegen ken in een land waar zij op vakantie zijn! Helaas werkte ik deze weken wel gewoon 6 dagen en had geen enkele extra vrije dag, maar ik heb ultiem van ze kunnen genieten.
Zo kan ik mij de dag nog goed herinneren dat ik met mijn broer en zus op de catamaran (partyboot) ging. Of naja.. goed herinneren... #JeSnaptWelWatIkBedoel

Maar wat ik in deze 3 maanden ook heb gedaan is: Vakantie gevierd! Ja ik zit op een eiland, met witte stranden, blauwe zee, elke dag zon en tussen de hotels. Maar echt vakantie is het niet. Dus ik ben op een cruiseschip gegaan,Alleen! Heerlijk! Wat een top vakantie :)! Ik was echt wel even toe aan niks moeten en ultieme luxe!! Nu moet ik zeggen dat ultieme luxe niet heel moeilijk te bereiken was na Aruba. Want ik maak tegenwoordig al een vreugdesprong als ik een warme douche heb en/of mijn toiletpapier in de toilet kan deponeren.
Dus ja: de luxe was snel bereikt met 3x housekeeping per dag! :D

En zo zit je op de helft, is alles en iedereen zich mentaal en geestelijk aan het voorbereiden op het hoog seizoen die eraan komt (november/december/januari/februari)!! Nu moet ik zeggen dat ik behoorlijk bang gemaakt wordt voor wat mij te wachten staat, maar het valt tot zover nog te overleven.

En dan nu de vraag natuurlijk: Verveeld het eiland al een beetje?
- Nou uhm..kort maart krachtig: nee. Gezien ik niet elke week de energie heb om elke dag iets leuks te doen, zijn er gelukkig nog genoeg dingen die ik wil doen. Ik maak mij tegenwoordig bijna zorgen of ik het allemaal nog wel ga redden binnen de 6 maanden! hahaha!
Tuurlijk zie je bij het uitgaan steeds dezelfde mensen, maar ik vind dat juist wel weer leuk. Het geeft een beetje een dorpsgevoel, maar dan tussen palmbomen. Nou klinkt niet verkeerd toch.
En het werk: ja, agh. Met mijn collega's vermaak ik mij nog heerlijk op werk en ik maak nog steeds genoeg hilarische dingen mee af en toe.

Of ik dingen mis uit Nederland?
- Op dit moment mis ik zo de kou! Het is hier orkaan seizoen en dat betekend HEEEEL weinig wind. Waar ik eerst gek werd van alle servetten en plastic bekers die van je dienblad waaide, glijd nu iedereen van zijn barkruk dus moet ik oppassen voormensen die op de grond liggen.
Nee, maar zonder gekheid: Het is op dit moment niet Aruba zoals je wilt. Weinig wind, de stranden zijn niet zo schoon meer door de troep wat uit de zee komt, er komt af en toe een behoorlijke rotte vislucht voorbij en het water is niet meer zo blauw doordat de zee ruwer is. Ik kan dus niet wachten tot ik weer servetten van de grond mag ruimen en achter plastic bekertjes aan mag rennen!!
- Maar wat mis ik nou uit Nederland? Ja vrienden en familie! Ja misschien is missen een groot woord, maar ik zou het wel weer gezellig vinden om deze allemaal weer te zien. Ik merk ook wel dat ik veel contacten eigenlijk weinig of niet meer spreek sinds ik hier zit. Nu weet ik niet of dit gaat veranderen als ik terug ben, maar dat zien we over 6 maanden maar weer ! :) Je echte dierbare verlaten je toch niet #SentimenteelMomentje
- Wat ik wel gek vind is dat ik in Nederland weer een Agenda moet hebben. Ik moet weer gaan plannen. Want ja Ginno, de jongen die in Nederland 2 agenda's had, plant tegenwoordig niks meer. WHAT :O! Ja! en ergens vind ik dat nog heerlijk ook! Maar ik weet ook hoe heerlijk ik het vond als ik op een dag 4 verschillende baantjes had en van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat bezig was. Dus ik ben benieuwd hoe ik dat allemaal weer ga vinden na wat ik nu heb/doe.
Zelfs als mensen mij hier vragen: hoelang blijf je nog? Zeg ik letterlijk geen idee. Ik zie wel hoe het loopt. De planning was een jaar..
- Wat ik in ieder geval niet mis is die opnieuw komende pieten discussie! Pff.. echt..My lord.. Ik raad iedereen aan om rond sinterklaas hier te komen! (moet ook eerlijk bekennen dat iedereen die iets over pieten online gooide ik heb verwijderd (of niet meer volg)).

Dus of ik Nederland echt mis, mwa. maar ik zou er zo weer terug kunnen komen en gewoon weer lekker meeklagen over de kou enz. Al zou dat in mijn geval dan geheel logisch zijn, want ik leef dus nu wel echt even in de warmte.

Maar goed! 9 mei dus, 6 maanden, 26 weken en nog best wel veel dagen! :)

  • 10 November 2016 - 07:05

    Kees:

    Leuk om te lezen weer Ginn
    X X X

  • 10 November 2016 - 07:45

    Marjolein:

    Jaaaa weer een verslag! Leukleukleuk. Geniet ervan Pietje XD

  • 10 November 2016 - 08:11

    Charissa:

    Yeaaahhhh Gin leeft nog!!!!!!
    Super leuk om weer een berichtje te lezen.
    En het is duidelijk je blijft voorlopig nog en je zal niet eerder terug komen;)

    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 November 2016 - 09:06

    Nikki:

    OMG Ginno. Zo leuk om weer eens wat van je te lezen

  • 10 November 2016 - 10:07

    Myra:

    Wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! Heel leuk om weer wat van je te lezen. Geniet maar lekker verder! Xxx

  • 10 November 2016 - 10:56

    Angelique:

    Gelukkig heb ik je nog gezien, anders had ik 3 maanden toch wel heel erg lang gevonden!!
    En iedere keer weer fijn wat van je te horen! Ik kijk alvast uit naar 9 mei!! :)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 November 2016 - 16:07

    Anja:

    Leuk om weer wat van je te lezen Gin! We krijgen natuurlijk wel iets mee van al doe snoepreisjes van de familie maar toch..
    Je krijgt toch wel alle nieuwtjes he: Evi en Joep een klein Kajtje en Yoram en ik staan gepakt om af te reizen naar Z Frankrijk als de weeen bij Danilah beginnen! Spannend. Ik zou GRAAG bij je van de kruk willen glijden, maar het zit er even niet in dus. haha

  • 11 November 2016 - 00:52

    Kerstin :

    Ginnoooo!! Ik wil weer terug.. ook al is er geen wind.

  • 11 November 2016 - 00:53

    Kerstin:

    Hu...heb ik ern heel verhaal getypt, is dit er van over... strange

  • 12 November 2016 - 09:36

    Marian:

    Ha lieve, gekke Gin!
    Heerlijk om weer wat van je te lezen. Je kunt echt geinig schrijven, ik zie t allemaal zo voor me! Geniet van je leventje daar nu, prachtige ervaring! Al kijk ik ook wel weer uit naar je weer in t echte te zien!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 101432

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: