Dag Nederland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu Dag Nederland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

Dag Nederland

Door: Ginno Rehling

Blijf op de hoogte en volg Ginno

11 Mei 2016 | Aruba, Oranjestad

En dan is het zover!
om 07:45 uur stond de wekker, maar uiteraard werd ik van de spanning eerder wakker.
Ik moet zeggen dat ik redelijk rustig eronder was, het leek wel alsof ik er klaar voor was!

Eenmaal op schiphol, na een drankje met mijn afscheidscomité, moest ik dan toch echt afscheid nemen. Alles achter je laten en gewoon vertrekken met je net iets te zware koffer.
Na enkele tranen en een likje van Max, liet ik lachend en zwaaiend mijn dierbare achter mij. Klaar om het avontuur te beginnen!
Gelukkig begon het avontuur sneller dan verwacht. Want ja Ginno wordt uiteraard bij de eerste controle er alweer uitgepikt. Een stemvork was de boosdoener! De man had het nog nooit gezien en was dan ook erg benieuwd hoe het werkte. Gelukkig kon ik dat goed uitleggen en mocht de stemvork mee! :)

Na alle winkels ongeveer 8x te hebben bekeken mocht ik boarden. Na 3 films, 8 afspeellijsten, 4 spelletjes, 1 brief en uren van staren kwam ik aan op het 'Happy Island'. Bij aankomst kwam de eigenares van de stranttent aanrijden met haar auto (met Airco, Thank god!). Want wat een tempratuur! :)
We begonnen met een pitstop bij haar huis. Ze had namelijk wat boodschappen gedaan voor de avond en de volgende dag, zodat ik even vooruit kon! Heerlijk! En toen op naar Bugaloe (the place to be)!
En dan kom je aanlopen en zijn alle foto's er nog niks bij! Een stranttent zoals je in elke reisgids op de voorpagina ziet staan. Een rietendak, vlonders, overal surfplanken /visnetten/ reddingsboeien en een steiger vol gezellige mensen! Na een snelle voorstelronde bij het werkende personeel gelijk aan een tafel geschoven bij 2 collega's welke vrij waren. Waar ik rustig aan de Cola wilde werd de eerste Amstel Bright al onder mijn neus geschoven.. Helaas Ginno! Goed geprobeerd..
Ondertussen had ik wat avond eten besteld van de kaart (weet ik gelijk of het ook echt zo lekker is als het eruit ziet) om mee te nemen naar mijn appartement. 2 Brightjes verder gingen we op naar mijn plekje. nog geen 5 minuten met de auto reden we zo tegen het verblijf aan. Geen idee wat ik moest verwachten!
En nu zit ik al enige tijd verder gesetteld en wel in Aruba. Een verblijf wat voor nu prima uit te houden is zodat ik rustig verder kan zoeken. Airco-Wifi-Tv ik vermaak mij deze avond wel.

Het is inmiddels 21:45 uur locale tijd wat betekend dat het 03:45 uur Nederlandse tijd is. Om gelijk de Jetlag te lijf te gaan, blijf ik nog even wakker! :)

Morgen word ik weer opgehaald om van alles te gaan regelen en een huurauto te zoeken, etc. Ben benieuwd!

Eerste indruk: Lekker eiland, leuke mensen, heerlijk eten!

Tags: Aruba, Dag1, Lekker, zon, zee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 101434

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: