Work Work Work Work Work - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu Work Work Work Work Work - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

Work Work Work Work Work

Door: Ginno Rehliing

Blijf op de hoogte en volg Ginno

15 Juni 2016 | Aruba, Oranjestad

En zo is het alweer 15 juni!
Inmiddels al ruim een maand op het eiland en nu al zoveel gebeurt :O.

Het is alweer enige tijd geleden dat ik iets schreef, en in die tijd is er ook weer een hoop gebeurt! :) Zowel positief als negatief dan wel..
Zo ben ik inmiddels alweer 2 slaapplaatsen verder.. Ja wie dacht dat ik de strijd met mijn huisbaas had gewonnen.. Zo voelde het ook. Maar hij wist toch nog even mij in de stressmodus te krijgen.. Naja eigenlijk viel dat wel mee, want ik had snel genoeg iets anders! :)

In ieder geval ik moest op 11 juni uit mijn huis en kon vanaf 13 juni in een nieuw huis (van een collega van kantoor, die 2 maanden uit zijn huis ging). Zoals je ziet mis je dan 2 nachtjes.. Nou en gelukkig ben ik inmiddels mijn connecties aan het uitgooien hier. En kon ik voor een lekkere aanbieding in een heerlijk hotel voor 2 nachten op rol afstand van mijn werk. I-DE-AAL! :) Nogmaals bedankt Adrian! :)
Ik kan toch wel zeggen dat ik ultiem heb genoten van de luxe in het hotel. Want in Aruba is een warme douche, een huis zonder dieren, licht tegenhoudende gordijnen en een bed met vering uniek! of naja.. Uniek.. Voor locals dan.. Dus Ginno heeft ook 2x een heerlijk warm bad genomen om dit te vieren!

Een maand later dat betekend dat ook enkele collega's weg gaan. Hun jaar zit er weer op! Drie top collega's die wij dan ook 1 voor 1 persoonlijk hebben gejonast vanaf de pier. Want dat is immers traditie op je laatste dag bij Bugaloe! :)

Ja en wat doet Ginno op zijn vrije middagen..Buiten boodschappen/huis schoonmaken/etc/etc.. Gaat Ginno af en toe naar Oranjestad om wat rond te kijken. of naja rondkijken.. geld uitgeven kan je het beter noemen. Want Ginno komt altijd wel met iets terug. Is het geen t-shirt is het wel een nieuwe Go-Pro! :O
Al heb ik nog niet de tijd gehad om deze daadwerkelijk voor iets nuttigs te gebruiken, ik ben er wel blij mee! :D hahaha
Maaaarrrrr Vandaag ga ik snorkelen en zal ik hem zeker meenemen! :) Of ik ga windsurfen.. Dan neem ik hem ook mee!

Maar na al het positieve dan ook wat negatief.. Zit al 2 weken op het eiland met een gevoel alsof er scheermesjes in mijn keel zitten. Opzich ken ik dit gevoel wel, maar mijn stem deed ook geregeld een sprongetje in de lucht zeg maar.. (hij sloeg over). Toch maar even naar de dokter geweest, want het voelde toch niet helemaal zoals ik kende..
Een afspraak rond 9 am (ja ROND 9 uur.. zo werkt dat hier). Na even gesproken te hebben en wat gekeken te hebben kwam hij met de woorden: Oei.. Je moet nu wel echt rust gaat pakken.. De boel is flink ontstoken en als je geen rust pakt kan het chronisch worden.
SAY WHUT?! Chronisch?! Uh uh geen optie! Als ik met rust nemen geen verschil zou merken, zou ik terug moeten komen en naar de kno moeten. Voor nu in ieder geval sowieso 1 week rust! :O Dat is dus mission impossible. Ginno en rust.. ja precies.. en op werk ben ik 1 van de 2 die zingt.. Dus nu nog maar 1..

Maar goed om toch positief af te sluiten.. Ik heb vandaag mijn dag vrij deze week :D! YEEE! Ik zou eigenlijk naar een Spa gaan met iemand... Maar deze meneer moest helaas werken. Dus dan schuiven we het maar een week op :)! Nu dus lekker naar het strand, want die heb ik ook al een tijdje niet meer gevoeld. :)

  • 15 Juni 2016 - 17:46

    Daddy:

    Kom maar op met die Go Pro filmpjes!!

  • 15 Juni 2016 - 18:17

    Kerstin:

    Ginnoooo!
    En nu ook echt ff week rust houden he!! Anders zit je straks weer in nederland als wij naar Aruba gaan...

  • 15 Juni 2016 - 21:44

    Marian:

    Leuk, weer wat van je te lezen! Alweer een MAAND! Surfze, snorkelde en dan snel je filmpjes showen!!!!
    Rustig aan met dat gouwe keeltje van je, hè?!!

  • 15 Juni 2016 - 22:58

    Jose:

    Jeetje Gin ben je alweer een maand en 3 adressen verder en dan ook nog een stem minder. Die adressen komt wel goed, maar die stem mm. Kijk maar uit daarmee. Aircoootje uit!
    Je krijgt het druk met visite begrijp ik. Leuk om naar uit te kijken.

    Knuffel van je tante

  • 23 Juni 2016 - 22:29

    Pauline:

    Super leuk om jou verhalen te lezen.
    Heel benieuwd naar je filmpjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 101447

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: