8 weken! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu 8 weken! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

8 weken!

Door: Ginno Rehling

Blijf op de hoogte en volg Ginno

05 Juli 2016 | Aruba, Oranjestad

Woooooooo!

Morgen zit ik hier alweer 8 weken! :O Echt niet normaal hoe snel de tijd gaat. Maar tegelijk heb ik al zoveel gedaan.

De afgelopen weken heb ik vooral rust genomen. Mijn keel was ontstoken en met 6 dagen per week 2.5 uur zingen wordt het niet echt beter. Nu is hij nog steeds niet echt hoe ik het had gewild, maarja het kan even niet anders. En er komt weer geluid uit.. Dat is stap 1. :)
Eind van deze maand komt er een Zangeres vanuit Nederland om het Entertainment team te versterken! :) Ik moet zeggen dat ik hier best naar uitkijk. Ik ben nu 1 van de 2 zangers en er moeten elke avond 2 zangers zijn. En als je nou goed kan rekenen betekend dat inderdaad dat ik elke avond zing. Dit betekend ook dat ik enkel de avonden werk. En af en toe een avondje vroeg naar bed zit er nu dus niet in. Maar als de zangeres erbij komt kunnen we wat afwisselen :).

Nu gaf ik al aan dat ik de afgelopen weken vooral rust heb genomen. Maar uiteraard zit ik niet stil. Zo ben ik inmiddels zo'n 3x naar de garage geweest voor mijn auto. Aangezien niet alles meer deed waarvoor het bedoeld is. haha! Maar ook dat is inmiddels opgelost :) De banden rollen weer en hij start weer gewoon door een sleutel te draaien. Meer kan en hoef ik niet te verwachten, toch?!.. :)

Maar ook heb ik uiteraard nog leuke dingen gedaan! Zo heb ik mij 1 dag officieel toerist gevoeld (wel met local prijzen natuurlijk) want ik ging met gezelschap naar het natuurpark! Hahaha! Nou ik weet wel dat kaartlezen niet ons ding was.. Opeens reden we op een 4x4 (offroad / geen verharde weg / gewoon een stapstenen) weg waarbij wij dachten dat het de hoofdweg was.. Na zo'n 100 keer mijn hoofd te hebben gestoten tegen het plafond, mijn raam en mijn medepassagier besloten we toch maar de auto te stoppen en verder te lopen naar onze eindbestemming (niet wetende dat we nog zo'n uur moesten lopen). Maar gelukkig wist meneer wel de weg.. Ugh Ugh.. Niet dus!
Ook ben ik een zwembad hopping gaan doen met mijzelf. Je kent het fenomeen Eiland hopping.. Nou zoiets.. Maar dan in de zwembaden van hotels.. Illegaal in elke zwembad springen die je passeert. Nu denk je: Dat is toch makkelijk! Maar nee.. Want de hotels hier hebben vaak bandjes. Heb je geen bandje wordt je aan je haren uit het hotel gegooid. Naja dat was dus opzich geen mission impossible.. Gewoon uit het zicht van de beveiliging blijven dus!
Maarja ik was even vergeten dat de meeste bezoekers van mijn werk natuurlijk van de naastliggende hotels komen.. Ja.. Sta je dan aan de rand van het zwembad als je meerdere keren hoort: Hee! That's Djino / The singer from Bugaloe!!! En je zo'n beetje het hele hotel om voelt kijken. Dat was dus meerdere malen een snelle duik en iets te enthousiaste toeristen sussen voor de beveiliging kwam. :)

Nu is het alweer 4 juli geweest en ja met zoveel Amerikanen op het eiland kan je niet anders dan deze feestdag mee te vieren. Met meerdere bizarre vuurwerkshows op het strand is werken op een pier toch niet zo erg :)

Dat was mijn blog weer!
Wil je nou ook wat beelden zien van Aruba. Ik heb onlangs een mini vlog gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=UYDjuYHNvgE

En om het nou helemaal leuk af te sluiten:

Wist je dat:
- Mijn naam (of een poging ernaar) persoonlijk op tripadvisor staat bij enkele lovende recensies van Bugaloe! :) Dat is toch wel om over naar huis te schrijven! Of in je blog!
- Ik eergisteren bijna mijn werkshirt van 150 dollar had verkocht aan 1 van de iets te enthousiaste toeristen.
- Ik morgen ga beginnen met mijn duikbrevet! (oja.. Pap en mam bij deze :$)
- over 3 weken mijn lieve nichtjes voor 3 weken naar Aruba komen!! :O



  • 05 Juli 2016 - 17:17

    Pappie :

    Heerlijk om te lezen gozah!
    Love you!!

  • 05 Juli 2016 - 22:40

    Zusjee:

    Ik dacht dat ik van alles op de hoogte was met al ons voiceberichten,maar lees weer allemaal nieuwe dingen;)

    Super leuk.
    En je vlog, wat een kanjer ben je toch!!!!
    Missyouuu ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 101467

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: