De laatste (ver)'wen'dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu De laatste (ver)'wen'dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

De laatste (ver)'wen'dag

Blijf op de hoogte en volg Ginno

15 Mei 2016 | Aruba, Oranjestad

En zo vliegt de tijd voorbij. Want waarbij ik dacht: 'woo! 5 vrije dagen voor ik begin, dat is veel! Wat moet ik dan doen!' Is het alweer voorbij.
Hoe vraag je je af? Nou zo:

Donderdag (Hele dag #2):
Wat begon met uitslapen.. Ohnee, ik werd gelukkig om 07:30 uur wakker gemaakt door de werkers voor de deur. Want bij mijn mooie oprit van mijn huisje hoort een vijvertje met water te zijn. Maar op het moment zijn het vooral spullen van gereedschap en stukken beton die er liggen! Gelukkig zijn ze ermee bezig en heb ik straks een prachtig uitzicht vanaf mijn hutje! Hoop ik..

Ik heb mijn auto, dus ik besloot lekker rond te rijden! En wel zien waar ik uitkwam. Nou met succes! Want inmiddels weet ik een kortere weg naar mijn werk en de supermarkt. Ik vond mijn eerdere weg al snel.. Maar nu ben ik echt snel!

Ook uiteraard naar een aantal toeristische plekken geweest. Een prachtig uitzicht vanaf een uitkijktoren. Althans, vanaf voor de deur van de uitkijktoren.. Want je kon er niet in. Maar desalniettemin (Schrijf je dat zo?) Een prachtig uitzicht!

In de avond naar Bugaloe de laatste Happy Hour gekeken en opnieuw waren de Amerikanen lekker uitbundig! :) Vervolgens met wat collega's naar een barretje Nos clubhuis. (Heel stom de eigenaar heeft het spelfout gemaakt bij het inschrijven.. het moet natuurlijk Ons zijn..) En zo leer je het eiland beetje bij beetje meer kennen :)

In de avond nog op stap geweest, wat lopen hier een vreemde types rond.. Echt amerikaans denk ik.. Een hoop Lady Gaga's als je dan snapt wat ik bedoel..
Maar dat mocht de pret niet drukken want om 4 uur kwam ik thuis en dat voor dag #2 met een jetlag. Ik vond het een applausje!

dag #3:
Uitgeslapen!!! Yes.. Ohnee de bouwvakkers waren er weer.. Gelukkig had ik oordoppen meegenomen! Gelukkig hielp dat iets..
In de middag weer rond gereden! en ja mensen! Ik dacht: 'Heu! een windsurf school wat cool!' En zo stond ik 2 uur later zelf de klunzen op een surfplank met een zeil. Maar eerlijk is eerlijk aan het einde bleef ik verdomd lang staan! en ik kon zelfs draaien! Nu flink oefenen en de schrammen op mijn handen laten genezen :)! Au die rotsen zijn geen zachte landing.. haha!
En opnieuw ging ik op stap.. Ja Ginno neemt het er maar gelijk van..Een super leuk feest aan de andere kant van het eiland (iedereen zegt dat het eiland klein is, nou ik vond het maar ver rijden voor een klein eiland! Maar dat kon ook liggen aan mijn collega die de weg wel wist..Uhhuu niet dus!
Maar goed een cover band die een tribune deed aan Prince! Super tof! :D Onwijs goed, leuke sfeer! Ofterwijl een top avond! Maarja het was nog niet klaar. Althans niet voor ons.. Wij gingen verder naar de volgende! Gusto it is! 1 van de bekendste 'clubs' op Aruba waar eigenlijk iedereen uitgaat van het eiland.. Althans dat zou je denken als je daar binnen komt. Wat een drukte!

Dag #4:
Uitgels... Je raad het al.. De bouwvakkers?? Jup! maar!!!! : Het lijkt erop dat ze bijna klaar zijn! Fjuuuw!
Ik weer lekker touren met mijn waggel! Dit keer naar het zuiden. Daar was ik immers nog niet geweest! Baby Beach.. 1 van de stranden die eigenlijk in elke reisbrochure's staat. En terecht! Ondanks de extreme troep van de toeristen is het echt: mooi! Het strand was zo wit dat mijn ogen er pijn van deden! Dus ik was snel weer weg.. :) Op naar de volgende stop! Bestemming: onbekend! En zo rijd je opeens tegen een goudmijn aan (een oude uiteraard..) Naja echt plotseling was het niet, want ik was ongeveer al 15 minuten een zandpad aan het volgen met bordjes: Goudmijn! En om de hoek bij de Goudmijn (weer zo'n 10 minuten zandpad) een natuurbrug! Toen ik aankwam dacht ik even dat hij was ingestort.. Ojja dat was hij ook. Maar de zogenoemde 'Dochterbrug' stond nog wel overeind :)!
En toen snel terug! want mijn benzine was op! Gek eigenlijk dat je gaat haasten als je ergens bent wanneer je benzine op is.. Alsof de benzine eruit loopt als je auto stil staat.. Maar goed! Op naar het tankstation!
En zo plofte ik op het strand (ja geloof het of niet, de eerste keer dat ik ging liggen) En wel 45 hele minuten! Want toen vroeg mijn zus of ik wilde skypen. En uiteraard ruilde ik het strand in voor mijn geliefde Zussie! :)
Hapje gegeten, drankje gedaan en lekker op de bank mijn blog schrijven!

En zo vulde ik mijn laatste vrij dagen met wennen, rusten en een beginnend kleurtje krijgen. Morgen is mijn aller eerste werkdag!
Ik ben benieuwd!

  • 16 Mei 2016 - 09:18

    Tante Jose:

    Super leuk deze site om zo al je avonturen te volgen Gin. Volgens mij gaat dit een bijzonder jaar worden!
    Veel succes op je eerste werkdag. Morgen is mijn eerste werkdag ook maar dan na de pinksterdagen haha.
    Dikke knuffel José

  • 16 Mei 2016 - 09:25

    Angelique:

    Lieve Gin
    Wat lekker om je te volgen. Ik ga je stalken denk ik!
    Ik ben trots op je, je doet je best om je daar het eiland eigen te maken! ❤❤❤❤

  • 16 Mei 2016 - 09:55

    Ida Jansen :

    Fijn om te zien dat je het nadat je zin hebt. Ik ben trots op je dat deze stap genomen hebt.xxx

  • 16 Mei 2016 - 10:31

    Thirza Pluimer:

    Super leuk gin!!! Heerlijke eerste dagen en t klinkt echt alsof je, je plekje nu al hebt gevonden. Succes met werken!!

  • 16 Mei 2016 - 11:43

    Marian:

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Je schrijft zo "levendig" dat ik t zo allemaal voor me zie, top!
    Stoer, dat je zo ondernemend bent en al zoveel gedaan hebt. Ik kijk uit naar ue volgende verhalen! Werkze straks!
    Dikke zoen

  • 16 Mei 2016 - 16:30

    Anja:

    Lieve Gin, wat leuk om je zo te volgen en gelijk het eiland te leren kennen! Veel plezier op je eerste werkdag, spannend!!!!

  • 16 Mei 2016 - 17:55

    Piek:

    Hoi Gin, echt super leuk om je verhalen te lezen, en merk dat je je draai een beetje gaat vinden.Veel zang /werk plezier op je eerste werkdag.

    XxxPiek

  • 16 Mei 2016 - 22:13

    Nichie Danilah:

    Hey lieve gin! Wat schrijf je leuk! Ik volg je! Xx

  • 16 Mei 2016 - 22:57

    Nichtje Marjolein:

    Weer een volger erbij...heel veel plezier en succes morgen! Vol spanning wacht ik op je nieuwe avonturen

  • 16 Mei 2016 - 23:15

    Neef Jelmer:

    Leuk verhaal!!
    Ben benieuwd naar de komende verhalen!

Tags: Aruba, vrij, werk, ober, zanger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 101477

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: