Nog maar 50! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu Nog maar 50! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ginno Rehling - WaarBenJij.nu

Nog maar 50!

Door: Ginno Rehling

Blijf op de hoogte en volg Ginno

25 Mei 2016 | Aruba, Oranjestad

En zo zijn er alweer 2 weken voorbij!
Als ik bedenk dat ik hier al 2 weken zit, vliegt de tijd! Maar tegelijkertijd heb ik alweer zoveel gedaan/meegemaakt.

Na 14 dagen kan ik toch wel zeggen dat ik redelijk mijn draai heb gevonden. Inmiddels mijn eerste stranddag gehad (wie zijn benen en rug verbrand moet op de rode plekken zitten.. au..). En ik had mijn nog wel ingesmeerd! Ik was alleen in slaap gevallen.. een half uur. Ik voelde mij gisteravond een verbrande kreeft.
Maar ja geloof het of niet, maar ook mijn eerste regenbui heb ik gevoeld,geroken en geproefd. Het duurde slechts 10 minuten, maar woooow! ik overdrijf niet als ik zeg dat ik helemaal doorweekt was! Tip van de locals hier: Zodra je één druppel voelt: REN!
Wist je dat: Als het hier hard regent de scholen dicht blijven?! Mensen willen dan niet hun huis uit.. dus ook de docenten niet.
Zo leer je nog eens iets.. :)

inmiddels heb ik 8 dagen gewerkt en ook daar heb ik al het nodige meegemaakt :)! Amerikanen.. Wie kent ze niet. De mensen die altijd net iets te overdreven zijn :) (ik hou der van, gek he?!)
Nou ik had dus heel leuk contact met 2 stellen die de cocktail kaart even flink aan het uitproberen waren.. Het was inmiddels 6:30 pm (avond) dat betekend dat alle telefoons uit de broekzakken komen en iedereen de zonsondergang even vast wilt liggen vanaf Bugaloe. Zo ook het Amerikaanse koppel. Eenmaal terug bij de tafel waren 2 mensen gaan zitten op hun tafel. De iets te dronken man kwam mij boos ophalen bij de bar, 'Ginno! We got a big problem! HELP!' Als echte redder ging ik achter hem aan. Nou ik kan je vertellen met een rustige toon kwam ik er niet bovenuit. Het ene na andere scheldwoord kwam eruit. En ik mocht dit oplossen! Yes! Er was nog een andere tafel vrij, maar puur uit principe was geen enkel koppel ook maar aan het twijfelen of ze zouden verplaatsen. Toen ik eenmaal 1 koppel rustig had gekregen, begon het (net aangekomen) stel zich op mij te richten. Nou mevrouw, dat gaan we dus even lekker niet doen he! Hell no! ik vroeg ze op een vriendelijke doortastende toon om naar de andere tafel te verplaatsen. En wel direct. De vrouw was het duidelijk hier niet mee eens, maar gelukkig wist haar man haar aan haar arm mee te trekken..
Ik heb nog nooit het zulke dankbare gasten gehad, en dat was ook in de fooi te zien. :O

Als je denkt dat dit het was.. hahahahaha nee.. Er was ook een vriendelijke mevrouw die een beetje geschrokken naar mij toe kwam lopen, iemand had haar van haar tafel weggestuurd, aangezien deze man deze had gereserveerd. Ik op mijn meest vriendelijke toon naar de meneer toe. Ik hoorde dat u had gereserveerd, bij wie, waar, hoe en wat is uw naam. Ja deze vragen waren toch wel lastig voor deze meneer. Bij die ene, ja tijdje terug, geloof ik. En zijn naam wist hij ook niet helemaal meer. Ik vroeg de meneer de tafel te verlaten aangezien deze tafel niet gereserveerd was. Toen ik ging kijken of het inderdaad juist was of meneer had gereserveerd (wat dus niet het geval was), draaide ik mij om en zag ik hem wegrennen.. rennen ja.. op Aruba.. Dat is uniek..

Maar buiten alle lastige mensen, zijn 9/10 of misschien 29/30 mensen wel echt leuk! :) Zo was een vrouw zwanger en wilde ze haar kindje Ginno noemen door mijn geweldige optreden en prachtige naam. :O Ben ik inmiddels zo'n 7 vakantieadresjes rijker. En niet de meest vervelende landen.. Zo stom dat ik dan vergeet hun contactgegevens te vragen..

Gister officieel de eerste happy hours gedaan. :) Yihaa! De Happy Hour is 2x op een dag waarbij bepaalde drankjes in de aanbieding zijn. En ik dus live zang verzorg met mijn collega('s).

Ook heb ik al over het strand gerent om achter mensen aan te gaan die te weinig betaald hadden. Nu snap ik waarom alles Tranquilo is.. Het is gewoon geen doen om ook maar een beetje vaart te maken in de brandende zon.

Ik vermaakt mij dus nog wel even. :) Hoe is het in Nederland??

  • 25 Mei 2016 - 17:57

    Noël :

    In Nederland is het kut!!

  • 25 Mei 2016 - 19:31

    Danilah:

    * vind ik leuk*

  • 25 Mei 2016 - 20:03

    Kerstin:

    Als wij op Aruba zijn laten wij je ook achter ons aanrennen.... Hahahaha.
    Heerlijk te lezen G., geniet ervan!

  • 25 Mei 2016 - 20:38

    KC:

    Heerlijk om te lezen gozah!!
    Angelique kan er ook over meepraten hoe je reageert als iemand op de verkeerde plek aan tafel zit hahaha

  • 25 Mei 2016 - 23:53

    Nichtje Marjolein:

    Zoeken ze nog mensen op de scholen daar? Of kan iemand van daaruit het voorstel 'niet naar school met regen' hier introduceren?

  • 27 Mei 2016 - 00:17

    Brothhaaa:

    Blijft geweldig om te lezen broertje!
    Ik krijg zo ontzettend veel zin in September :D

  • 27 Mei 2016 - 06:26

    Jose:

    Hé Gin goed om te lezen hoe jij de problemen voor iedereen oplost maar ook duidelijk je grenzen daarbij aangeeft.
    Je vraagt hoe het in Nederland is maar mag het ook Turkije zijn? Wij genieten hier met elkaar van een weekje vakantie. De voorspellingen waren niet best maar gelukkig valt het mee en kleuren we aardig bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginno

Mijn naam is Ginno Rehling en ik ben geboren op 14 september 1993. Ik heb 4 jaar aan de Dutch Academy of Performing Arts gestudeerd in de richting uitvoerend musical artiest. Na mijn studie de grote mensen wereld in gegaan waar ik actief was met optredens, lesgeven en productie.

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 101471

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 11 Mei 2017

Hello Aruba!

Landen bezocht: